REKLAMACJE CITY

Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie udzielamy 12-miesięcznej gwarancji. Jeśli otrzymasz produkt z jakąkolwiek wadą techniczną lub też z innego rodzaju niezgodnością prosimy o skorzystanie z poniższej instrukcji „krok po kroku”

KROK 1

Wypełnij formularz reklamacyjny opisując dokładnie wadę produktu i wciśnij przycisk “wyślij zgłoszenie”

Formularz reklamacji Pobierz formularz

KROK 2

Wydrukuj formularz lub wypisz go ręcznie i podpisz.

KROK 3

Spakuj towar, formularz i dowód zakupu

KROK 4

Paczkę wyślij na adres:

ARVATO – Dział zwrotów Pitbull West Coast

ul. Kolejowa 150

62-064 Plewiska , Polska

Prosimy o nie odsyłanie zwracanych produktów „za pobraniem” gdyż nie zostaną odebrane. Koniecznie prosimy o umieszczenie informacji przy adresowaniu “ARVATO – Dział zwrotów Pitbull West Coast”. W innym przypadku paczka nie zostanie przyjęta na magazyn.

Aby odzyskać zwrot kosztów za odesłane produkty, w przypadku uznania reklamacji, należy przedstawić dokument uiszczenia opłaty za wysyłkę paczki w postaci faktury wystawionej na poniższe dane:
Pitbull Promotion Sp. z o.o. Sp. k.
ul.Świętojańska 112, 81-388 Gdynia
NIP: 5862339153

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. O sposobie rozpatrzenia reklamacji dowiesz się poprzez e-mail ze sklepu internetowego. Towar przyjęty do reklamacji zostanie naprawiony, wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem.

W przypadku gdy dostarczone przez firmę kurierską opakowanie z towarem będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularz doręczyciele mają przy sobie) i nie przyjmować towaru.

DZIAŁ ZWROTÓW I REKLAMACJI

Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

tel: 530 334 447
e-mail: zwroty@pitbullcity.pl