Pomoc
?
Nie mogę odnaleźć pewnego rozmiaru na stronie sklepu. Czy będzie jeszcze dostępny?
?
Nie mogę odnaleźć pewnego produktu na stronie sklepu. Czy jest szansa, aby go dla mnie sprowadzić?
?
Nie jestem pewien jaki rozmiar wybrać. Co zrobić?
?
Czy wszystkie prezentowane na stronie sklepu produkty znajdę w sklepie stacjonarnym?
?
Czy kolor produktu jest taki sam jak na zdjęciu?
?
Dlaczego wcześniej kupiłam/em produkt po wyższej cenie, a teraz jest on w promocji?
?
Jak znaleźć produkt na stronie?
?
Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?
?
Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
?
Gdzie znajdę numer do śledzenia przesyłki?
?
Jak mogę otrzymać kod rabatowy?
?
Czy wysyłacie zamówienia zagranicę?
?
Czy towar prezentowany na stronie sklepu jest dostępny na magazynie, czy też trzeba na niego czekać?
?
Czy wysyłacie paczki za pośrednictwem poczty?
?
Czy można wybrać godzinę doręczenia lub podać różne adresy doręczenia w zależności od planowanej godziny doręczenia?
?
Co zrobić w przypadku, kiedy dostarczono do mnie uszkodzoną paczkę ?
?
Czy jeżeli zakupiona rzecz nie będzie na mnie pasowała, to będę mógł ją wymienić?
?
Czy mogę dokonać zwrotu w dowolnym salonie stacjonarnym?
?
Czy otrzymali Państwo zwrot mojego zamówienia?
?
Czy odesłanie towaru odbywa się na mój koszt?
?
Gdzie znajdę dowód zakupu?
?
Czy otrzymali Państwo płatność za zamówienie?
?
Czy mogę prosić numer konta do opłacenia zamówienia?
?
Przerwało mi połączenie internetowe podczas opłacania zamówienia. Co powinienem zrobić?
?
Jak działa system PayPal?
?
Czy mogę zapłacić zwykłym przelewem, a nie poprzez Blue Media?
?
Numer konta
?
Co mi daje założenie konta?
?
Jak zresetować hasło?
?
Co jeśli nie otrzymałem wiadomości e-mail z linkiem do zresetowania hasła?
?
Nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?